Welkom op de website van

Zwemvereniging Actief

Beste ouders,

Vanaf 13 januari 2019 zullen wij starten met het leerlingen volgsysteem. Via dit systeem kunt u zelf de vorderingen volgen van uw zoon of dochter.

U krijgt een mail van ons met daarin de inlog gegevens. Deze kunt u op de volgende pagina gebruiken om in te loggen

Mocht u nog geen inlog gegevens hebben ontvangen, kunt u contact met mij opnemen.

Met vriendelijke groet,
Martyn

Zwemvereniging Actief is een erkend opleidings- en exameninstituut die aangesloten is bij het NPZ-NRZ. Via de linken hierboven komt u bij uitgebreide informatie over de zwemlessen en trainingen. Hier staan onder andere de eisen van de verschillende diploma's onder.De Zwemvereniging Actief is een sportvereniging aangesloten bij de Sportfederatie EPE (Eelde, Paterswolde, Eelderwolde) en lid van de KNZB. Wij houden ons bezig met het lesgeven in zwemABC en Zwemvaardigheid. Naast de zwemlessen maken wij ook tijd vrij voor andere activiteiten, zoals de clubkampioenschappen, spelletjes, vrij zwemmen etc. Het plezier in zwemmen staat bij ons voorop. Net zoals bij elke sportvereniging dient u zich via een inschrijfformulier aan te melden en wanneer u stopt met lessen ook weer af te melden.

Bij ons kunnen de volgende diploma's gehaald worden, het A, B, en  C diploma. Daarnaar kunnen er bij ons verschillende zwemvaardigheid diploma's behaald worden, waaronder snorkelen, zwemvaardigheid, survival.

Wilt u meer weten, of misschien een folder of Nieuwsbrief ontvangen?
Contact ons via onze Contact pagina